Et Øyeblikks Frihet
Kommentarer
Etter påtrykk fra Film fra Sør er publikumsvinneren på FFS2009 innkjøpt for oppsetning på kino(Arthaus). Blir førpremiere 7.april på Vika, med gratisbilletter til medlemmer i KS.Jippi!!!
Lasse
/ 24. mar 2010 kl. 14:23
Fantastisk! Håper det gjør at flere får med seg denne filmen :D
Willuv
/ 24. mar 2010 kl. 21:06
Sendte følgende melding til epostadressen konkurranse@filmfrasor.no
"Hei,
jeg trodde dette var en vanlig medlemsvisning, hvor jeg kan bruke gullkortet mitt (som gjelder til oktober 2010), men i en mail jeg fikk 29. mars til min e-postadresse som er knyttet til mitt Klubb Sør-identitet "TonyManero" på filmfrasor.no, så står det at 10 stk får billetter... Likevel kom det også melding om filmen via Facebook i går, fra Facebook-gruppen fra Film Fra Sør.
Jeg blir forvirret. Hva gjelder? Kan jeg møte opp med gullkortet mitt??
Mvh
Alf-Erik Øritsland"
* * * * *
Her er meldingen jeg mottok i min innboks (som jeg først sjekket nå, for det stod ingenting hverken på siden her eller i meldingene fra Facebook-gruppen til Film Fra Sør, om at det var svært begrenset antall billetter denne gang, altså i motsetning til vanlige medlemsvisninger, som det skal være ca 10 stk av mellom festivalene - ifølge info jeg fikk da jeg kjøpte gullkortet):
"Fikk du ikke med deg vinneren av publikumsprisen under festivalen i høst? Nå har du en gylden sjanse til å se den, og møte dens skapere, på kino!
I samarbeid med Arthaus har Klubb Sør fått tak i billetter til førpremieren (Vika, onsdag 7.april kl.18). Regissør Arash T.Riahi og skuespiller Fares Fares vil være til stede. De vil delta i samtale etter visningen, og publikum vil få anledning tli å stille spørsmål.
. . .
Vi har tyve billetter tilgjengelig, og ti heldige Klubb Sør-medlemmer kan få to stk hver. For å få disse sender du en mail til konkurranse@filmfrasor.no
Førstemann til mølla!
For et Øyeblikks Frihet"
* * * * *
Hvorfor opplyses det kun om dette i eposten? Og likevel mottar jeg melding fra Facebook-gruppen en hel uke senere, altså i går, hvor det minnes om visningen.
Hva gjelder??
Tonymanero
/ 6. apr 2010 kl. 16:41
Hei.
Jeg skjønner forvirringen.Her er det viktig å skille mellom Facebook-gruppen vår, der mange ikke er medlem av Klubb Sør. De blir en gruppe vi vender oss i tillegg til Klubb Sør. Nyhetsbrevet vårt er det KUN medlemmer i Klubb Sør som får.
Facebook-meldingen minner ikke om visningen, men inviterer mennesker til å kjøpe billetter til samme visning. Eposten var unik sjanse for KS-medlemmer, en første-mann-til-mølla-sak der man kunne få gratis billetter til visningen. Facebook - meldingen var mer-reklame for visningen, da vi anbefaler denne for alle som vil se filmen. Meldingen inneholdt ingenting som forutsa at visningen var for Klubb Sør-medlemmer eller gratis.
Willuv
/ 6. apr 2010 kl. 22:18
Logg inn for å kommentere eller registrer deg