Et Øyeblikks Frihet

Kommentarer

Etter påtrykk fra Film fra Sør er publikumsvinneren på FFS2009 innkjøpt for oppsetning på kino(Arthaus). Blir førpremiere 7.april på Vika, med gratisbilletter til medlemmer i KS.Jippi!!!
* Lasse / 24. mar 2010 kl. 14:23

Fantastisk! Håper det gjør at flere får med seg denne filmen :D
* Willuv / 24. mar 2010 kl. 21:06

Sendte følgende melding til epostadressen konkurranse@filmfrasor.no

"Hei,

jeg trodde dette var en vanlig medlemsvisning, hvor jeg kan bruke gullkortet mitt (som gjelder til oktober 2010), men i en mail jeg fikk 29. mars til min e-postadresse som er knyttet til mitt Klubb Sør-identitet "TonyManero" på filmfrasor.no, så står det at 10 stk får billetter... Likevel kom det også melding om filmen via Facebook i går, fra Facebook-gruppen fra Film Fra Sør.

Jeg blir forvirret. Hva gjelder? Kan jeg møte opp med gullkortet mitt??

Mvh
Alf-Erik Øritsland"

* * * * *

Her er meldingen jeg mottok i min innboks (som jeg først sjekket nå, for det stod ingenting hverken på siden her eller i meldingene fra Facebook-gruppen til Film Fra Sør, om at det var svært begrenset antall billetter denne gang, altså i motsetning til vanlige medlemsvisninger, som det skal være ca 10 stk av mellom festivalene - ifølge info jeg fikk da jeg kjøpte gullkortet):

"Fikk du ikke med deg vinneren av publikumsprisen under festivalen i høst? Nå har du en gylden sjanse til å se den, og møte dens skapere, på kino!

I samarbeid med Arthaus har Klubb Sør fått tak i billetter til førpremieren (Vika, onsdag 7.april kl.18). Regissør Arash T.Riahi og skuespiller Fares Fares vil være til stede. De vil delta i samtale etter visningen, og publikum vil få anledning tli å stille spørsmål.

. . .

Vi har tyve billetter tilgjengelig, og ti heldige Klubb Sør-medlemmer kan få to stk hver. For å få disse sender du en mail til konkurranse@filmfrasor.no

Førstemann til mølla!

For et Øyeblikks Frihet"

* * * * *

Hvorfor opplyses det kun om dette i eposten? Og likevel mottar jeg melding fra Facebook-gruppen en hel uke senere, altså i går, hvor det minnes om visningen.

Hva gjelder??
Tonymanero / 6. apr 2010 kl. 16:41

Hei.
Jeg skjønner forvirringen.Her er det viktig å skille mellom Facebook-gruppen vår, der mange ikke er medlem av Klubb Sør. De blir en gruppe vi vender oss i tillegg til Klubb Sør. Nyhetsbrevet vårt er det KUN medlemmer i Klubb Sør som får.

Facebook-meldingen minner ikke om visningen, men inviterer mennesker til å kjøpe billetter til samme visning. Eposten var unik sjanse for KS-medlemmer, en første-mann-til-mølla-sak der man kunne få gratis billetter til visningen. Facebook - meldingen var mer-reklame for visningen, da vi anbefaler denne for alle som vil se filmen. Meldingen inneholdt ingenting som forutsa at visningen var for Klubb Sør-medlemmer eller gratis.
* Willuv / 6. apr 2010 kl. 22:18

Logg inn for å kommentere eller registrer deg

Klubb Sør

Bli invitert til visninger, motta gode tilbud og lag ditt eget festivalprogram. Helt gratis.

PÅ KINO

Sponsorer

Siste fra forum

Jeg synes det er utrolig dumt at dere starter salg av festivalpass før programmet foreligger. I og med at de blir fort utsolgt også, så kan man ikke vente til man har sett pro…
Ulv om Salg av festivalpass

Ja, billettene forsvant kjemperaskt. Tror det er første gangen vi har hatt så stor interesse for en Klubb sør visning.
Piailonka om Armadillo-førpremiere med debatt - utsolgt!

Flere innlegg i forumet »

Del med andre

Nyheter fra andre kilder